7 Lowongan Kerja Terbaru November Desember 2010 di Bali ; PT. Andal Aman Abadi

17 Nov 2010

Description: This company is engaged in outsourcing

Address:
Jl. Raya Nusa Dua Selatan No. 1 Denpasar - Bali
No. Tel. : +62361775291


Vacancy for:
1. Security (SC)
2. Housekeeping Staff (SH)
3. Staff Engineering (SE)
4. Food & Beverage (FB)
5. Office Boy / Girl (OB)
6. Accounting Staff (SA)
7. Staff Administration (SAM)

Work Location: Bali


Requirements:
# 1. Security (SC) Men / Women, have a certificate

# 2. Housekeeping Staff (SH) Male / Female Min high school graduates

# 3. Staff Engineering (SE) Male / Female Min STM graduates and equal

# 4. Food & Beverage (FB) Male / Female Min graduated from high school
# Speak Home

# 5. Office Boy / Girl (OB) Male / Female Min graduated from high school

# 6. Accounting Staff (SA) Male / Female Min graduated from high school

# 7. Staff Administration (SAM) Male / Female Min graduated from high school


Please send application and CV via POS to:

HRD PT. Andal Aman Abadi
Jl. Raya Nusa Dua Selatan No.1 Nusa Dua-Bali 80363

Or via email to: pt.andalamanabadi@yahoo.co.id

Or call +62361775291, +623618043599


Include in the letter of application, you get this job information on how and from where (from what website or newspaper or anything else).

This job closes on January 4, 2011

Related Post



0 komentar:

Posting Komentar